نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
حراج هویت جالوروسی برای رسیدن به ال پیپیتا!

حراج هویت جالوروسی برای رسیدن به ال پیپیتا!

 

احتمالاً هیچ‌کس جز نیکولاس هیگواین از مسیری که مهاجم آرژانتینی یوونتوس در پیش گرفته خبر ندارد. هر قدر او با بی‌میلی و در نهایت بی‌تفاوتی با پیشنهاداتش برخورد می‌کند اما جالوروسی وفادارانه همچنان روی تغییر عقیده او حساب باز کرده و امیدوار است ال‌پیپیتا با آمدن به رم، به خط حمله تیم پائولو فونسه‌کا کمک کند.

 

رمی‌ها در تازه‌ترین تحرک‌شان برای رام کردن هیگواین طبق آنچه روزنامه Corriere dello Sport خبر داده، آماده‌اند تا با توجه به خداحافظی دنیه‌له ده‌روسی از جمع آنها و با در نظر گرفتن احتمال انتقال ادین ژکو به باشگاهی دیگر، بازوبند کاپیتانی جالوروسی را از الساندرو فلورنتزی هافبک 28 ساله گرفته و به او و اگذار کنند.

 

رم که با حضور اسطوره‌ای همچون فرانچسکو توتی سالها از با ثبات‌ترین تیم‌های ایتالیایی در داشتن کاپیتانی واحد و مشخص بود، اینک حاضر شده تا با اعطای کسوت کاپیتانی به بازیکنی تازه‌وارد، حسن‌نیت، اهمیت و احترام زاید‌الوصف این باشگاه به گونزالو هیگواین را نشان دهد.

 

جانلوکا پتراکی مدیر ورزشی رم خوش‌بین است با پیشنهاد سخاوتمندانه این باشگاه که پس از رسانه‌ای شدن در همین ساعات گذشته واکنش‌های بسیار تندی را از سوی طرفداران جالوروسی داشته بتواند هیگواین را پای میز مذاکره بکشاند.

 

اما در پس پیشنهاد غافلگیر کننده و عجیب رم یک درخواست دیگر نیز نهفته است؛ آنها دوست دارند همانطور که هیگواین در انتقال قرضی به میلان و چلسی دستمزد سالیانه 6.5 میلیون یورویی‌اش را کاهش داد، این بار نیز با موافقت پیشنهاد آنها در پرداخت 4.5 میلیون یورو در هر سال، رمی‌ها را در راه انجام این انتقال همیاری کند.

 

گفتنی است تصاویر خندان و شاداب گونزالو هیگواین که این روزها همراه با سایر بازیکنان یووه در Continassa مشغول تمرین است، از جمله پرتره‌های دیدنی و جالب روزهای اخیر باشگاه یوونتوس در رسانه‌ها است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: